Ben jij de gepassioneerde IT Support Engineer, die zich graag uit laat dagen in complexe en cloud gebaseerde vraagstellingen?

Dán willen wij jou graag ontmoeten!

Wie ben je?

Als het gaat om de inhoudelijke kant van ICT, dan laat jij je niet omverblazen. Je hebt ruime ervaring in het inrichten en migreren van Microsoft en business kritische en veilige IT-omgevingen. Voor jou staat klanttevredenheid centraal. Je weet samen met het team te inspireren, motiveren en te blijven leren en ontwikkelen zodat het team impact kan maken bij onze klanten. Jouw werkplezier en ontwikkeling vormen de basis voor ons toekomstige succes!

Communiceren; je bent in staat om jezelf zowel mondeling als schriftelijk zodanig uit te drukken, dat de essentie overkomt.

Klantgerichtheid; je bent goed in het inschatten van de behoefte van de klant en kan hier effectief op inspelen. Daarnaast vertoon je de servicebereidheid om aan de wensen van onze klanten tegemoet te komen.

Oog voor detail / Nauwgezet; met het zorgvuldig en stipt handelen in je dagelijkse werk, ben je gericht op het voorkomen van fouten.

Analytisch; het kunnen benaderen en uiteenrafelen van een onderwerp in hanteerbare delen en hierin hoofd- en bijzaak onderscheiden, behoort zeker tot jouw kwaliteiten.

Oplossingsgericht; gedreven in het opsporen van mogelijke oorzaken en realiseren van een oplossing van problemen.

Wat ga je doen?

Solid Partners streeft ernaar om voorop te lopen in het toepassen van moderne technologie en klanten daarmee optimaal te ondersteunen in de digitale transformatie.

De IT Support Engineer verzorgt tezamen met de 1e lijns IT Support Engineers het loket voor het aannemen en oplossen/uitvoeren en indien nodig routeren van ICT gerelateerde incidenten, wijzigingsverzoeken en vragen van klanten van de organisatie aangaande de geleverde dienstverlening.

De IT Support Engineer wordt vaktechnisch en functioneel aangestuurd door de IT Support Teamlead, welke als meewerkend voorman de Servicedesk aanstuurt op operationeel niveau. De werkzaamheden worden uitgevoerd op de Servicedesk Solid Partners te Raalte (Overijssel).

Als IT Support Engineer (2e lijn) ben jij de technische vraagbaak voor jouw collega’s op de Servicedesk. Dankzij het delen van jouw kennis borgen en verbreden wij de kennis van onze Servicedesk.

Solid Partners streeft ernaar om een zo hoog mogelijk kennisniveau op de Servicedesk te borgen om haar klanten snel te kunnen helpen met de juiste oplossing.

Bij Solid Partners werken we vanuit de regio Deventer – Raalte voor klanten in verschillende branches.  Je maakt deel uit van ons jonge dynamische team ServiceDesk.

Jij blinkt uit in

  • ICT MBO 4
  • Algemene kennis van ICT
  • ITILv3 of v4
  • Netwerkkennis
    • Switches, firewall, (wireless) accesspoints
  • Server/desktopvirtualisatie
    • Azure Virtual Server/Desktop
    • Private Virtual Server/Desktop
  • Microsoft 365
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Basisbeheersing van de Engelse taal

Wat bieden wij jou

  • marktconform salaris met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • een leaseauto of mobiliteitsvergoeding-kostenvergoeding;
  • volop doorgroeimogelijkheden;
  • goede pensioenregeling;
  • vers fruit op kantoor;
  • samen in een hecht team slimme oplossingen bedenken;
  • een open, ongedwongen cultuur die gericht is op samenwerking.
Solliciteer
Terug naar overzicht

Heb je nog vragen?

Wij beantwoorden graag jouw vragen. Laat ons weten of jij in ons team past.

Contact